Iako se posljednja marketinška dekada sva odigrala na društvenim mrežama, još uvijek postoji jedan marketinški alat koji je neprevaziđen- eventi.

Od prvih dana civilizacije, u staroj Mezopotamiji i tržnica na kojima se kupci prvi put susreću sa proizvodom pa do danas, kada najveće kompanije poput Apple-a i Google-a organizuju evente na kojima predstavljaju svoje proizvode, kombinacija interakcije i vizualne privlačnosti brenda ostaje najjača marketinška kombinacija. 


Kroz samu historiju razvoja marketinga, eventi ili neka varijacija evenata kao što su izložbe, degustacije, testiranja, meet up-i, pokazne sobe (showrooms) su i dalje ostale idealne prilike da se ostvari konačni cilj marketinga: uključivanje ili engagement. Oni omogućuju da se kroz jedan format pokaže sve ono što se sa proizvodom ili uslugom želi postići, a klijenti imaju priliku da se pobliže upoznaju sa proizvodom, čuju ciljeve vaših projekata ili usluga, saznaju više o vašim idejama i na kraju, upoznaju ljude koji se nalaze iza svega toga. U periodu kada svaki marketing guru poziva na autentičnost u marketingu, postoji li autentičniji momenat?